SEMANA SANTA BAILAAANDO!💃💃💃

"QUEEN" QUERE BAILARRR MOITO NESTA SEMANA SANTA?????
🙋🙋 EU, EU, EU, EU,...!!!🙋🙋
👀😜Seguide subindo os vosos retos, aínda estades a tempo de empezar a facelos os/as que non os fixéstedes👀😜
Como a canción desta semana foi "Don't stop me now" de QUEEN, déixovos 2 propostas para bailalo (sempre rockeando🎸 moito, claro)
1.- Esta é para que vos metades na pel de Freddy Mercury poñéndolle moito sentimento:

2.- Estoutra é para que imaxinedes que sodes súper fans da canción e vos colades no escenario de Queen e aproveitades ese momento de fama dándoo todo como o Panda:


VÉMONOS O LUNS, MENTRES TANTO...A BAILARRR!



Musibicos e Musiapertas!😘😘

Comentarios

  1. Hola Patri a ver que reto nos pones estos dias😘😘.Ah, soy Laura la de 2ºB

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

RETO 11 FRÈRE JACQUES PIANO

RETO 5 MENSAXE OCULTA!

RETO 1 "XILÓFONO CON VASOS"