RETO 11 FRÈRE JACQUES PIANO


OLAAA SÚPER ARTISTAS! 😃👋
SODES UNS CRACKS DO RITMO, DO BAILE, DO CANTO,... PERO HOXE TRAIO UNHA MISIÓN UN POUCO COMPLICADA PORQUE ESTE XA É UN DOS ÚLTIMOS RETOS; PERO EU SEI QUE SEREDES MÁIS QUE CAPACES 💪😏

👇EXPLICACIÓN DO RETO👇


🎶PARTITURA DA CANCIÓN🎶



🎹 PIANO VIRTUAL CON NOTAS 🎹
(PARA 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA)


🎹 PIANO DE CORES 🎹
(PARA OS DE 1º E 2º DE PRIMARIA IGUAL É MÁIS FÁCIL SEGUIR AS NOTAS POR CORES)

https://www.cokitos.com/piano-para-bebes/play/

ENTENDO QUE ESTA VEZ IGUAL VOS É DIFÍCIL MANDAR VÍDEO PORQUE SE NECESITAN 2 DISPOSITIVOS, PERO SI QUEREDES MANDARMO PODEDES SUBILO AO DRIVE COMA SEMPRE EN: https://drive.google.com/drive/folders/1wJ6i4V_6RocYZ9hSuodNxsMofwQqRnkO?usp=sharing
OU AO MEU EMAIL: patriquinper@ceiptarrio.net

SENÓN SEMPRE ME PODEDES COMENTAR QUE TAL VOS FOI A EXPERIENCIA NESTE POST.

PRACTICADE PARA QUE VOS SALGA E DESFRUTADE DO PIANO🎹, AÍNDA QUE SEXA VIRTUAL E... NON VOS DURMADES AÍNDA QUE SEXA UNHA NANA!😁

TEDE UNHA BOA SEMANA, VÉMONOS LUNS! 
MUSIBICOS E MUSIAPERTAS😘💙


Comentarios

  1. Hola Patri:
    Aquí vai o meu reto, este tamen nos encantou foi moi divertido.
    Espero poder seguir participando en mais retos,pasámolo moi ben realizándoos. Musibicos e musiapertas

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Iván, que rápido tocando e facéndoo! Unha vez máis noraboa eres moi bo e vése que che gusta moito a música. Musibicos e musiapertas :D

      Eliminar
  2. me encantan tus retos Patri

    ResponderEliminar
  3. Vega 3a
    ¿Patri puedo tocar este reto y el himno de la alegría en el piano?
    MusiBicos!!🎶

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Hola Vega! por supuesto, ya sabéis que yo siempre estoy encantada de que me toquéis canciones y ver lo artistas que sois. Ramón de 3ºB lo ha hecho con la trompeta, que es su instrumento; así que siéntete libre de hacer las canciones. Musibicos :D

      Eliminar
  4. Hola Patri!!! Soy Jorge de 1ºB. Este reto me ha encantado. Bicos!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Lo has hecho muy bien y además con un piano real que siempre mola más. ¡Bravo! :D

      Eliminar
  5. Ola Patri soy Saúl de 5º. B. Me ha encantado el reto, además es una nana que ya conocía porque me la cantaban cuando era pequeño. Y lo de las Big Band está genial y la música de los vídeos súper chula.
    Muchas gracias por tus fantásticos y entretenidos retos!!!.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Saúl, ¡muchas gracias! Me alegra mucho saber que os está gustando y que suerte tenías de dormir así eh 🤗

      Eliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

RETO 5 MENSAXE OCULTA!

RETO 1 "XILÓFONO CON VASOS"